Friday, June 5, 2009

.belajar.usha.belajar.

hari ni berjalan dengan lancar..
bermula dengan sembahyang subuh [ceh ceh ceh bujet lah pulek]
santapan pagi yg enak [roti +mush soup]
kemudian ke dewan kuliah dengan tenang dan penuh semangat

first subjct adalah DIGESTIVE SYSTEM
boleh lahh.
agak menarik
pensyarah yang sangat radycurl dalam melontar kan kata kata nya.
i mean he is good in getting our attention
the best damn thing is sharp 10 a.m da stop kuliah n boleh balik hostel.
simple,compact,and punctual.

nxt class started around 2.30 p.m
basic hematology (blood stuff)..!!
cool subject.
blood group,vessels,Rhessus,anti body-antigen and so on..im so into it...really!

hmm selain tu, tipu lah kalau kau study je tak tgk kiri kanan. ade lah juga org ckp jumpa 'motivasi' utk terus ke kelas dan gigih study. ok bye

3 comments:

shikin said...

seronok gile g belaja..leh usha2..aku dok rmh xde laki doe...waahhaaha

fariza said...

kamu di manakah??
upm?medic mesir??
adakaH??

bello said...

Ikin : relax..the moment will come..ahaha

fariza : ye saya..