Thursday, June 7, 2012

Otak Trafic jam teruk

ok , so aku baru habis dgn exam pathology (which include practical session,written paper and oral session). A YAY ! hehe .. bukan apa, subject pathology ni haihh .. kira antara yang terberat lah bagi aku. Banyak kut !

so kitorang diberi hampir 2 weeks of study leave tp itu pun rse tak cukup. Time last day before exam written tu, aku still lagi nk lagi 2 hari lagi ke kalau boleh hehe.. so entah apa2 ntah aku jawab dalam paper tu . and done with oral too. Alhamdulillah .. ok lah. tp tu lah, lately ni aku mcm rasa down sgt tak tahu kenapa. Jiwa kosong aku rasa . ye jiwa kosong. rasa macam takde hala tuju, putus asa, malaise, otak serabut dgn maklumat yang tak tersusun dan bosan. Time oral patho hari tu, org lain semua sibuk bincang2, teka teki sana sini. Penuh informasi. aku, hmm "im a pathetic loser !~ " . ok lah, dia seolah2 mcm ni, ada tembok batu bata tinggi depan aku , semua org di sekeliling aku sibuk bincang, ambil tangga , ketuk tembok tu , gali lubang, panjat pakai tali and all to get to the other side. tp aku berdiri dekat situ tengok je tembok tu sampai pandangan tu konon boleh tembus tembok tu worst case scenario , tembok tu bah kan makin meninggi. ha. itu lah apa yang aku byg kan. teruk sgt otak jem atau clueless and unguided.

dia mcm takde langsung enthusiasm. aku rindu gila semangat masa first year. aku rasa aku suka study. serious kalau aku buka buku tu aku tak tidur walau aku baring dalam selimut , and kalau aku buka movie pun, aku mmg tak tengok pun movie tu lagi best tgk buku yang tulisan semata tu smbil dgr skrip movie yang mmg aku tak fhm sbb aku tgh baca buku. ok, diri sendiri terasa PELIK !  lol who cares kan .

and for the coming paper will be Parasitology. Hope i could really do well this time ! em yg previous post aku about aku ckp yg aku nk beritahu plan summer aku tu , hehe mcm mls pulak nk tulis. nnti lah lepas2 exam aku tulis lah. bnyk je dalam otak ni. tp .. belum masa lagi kut for holiday mood :P andd yg psl cinta2 sebelum ni (referring also to my previous entry) . aku rasa, aku perlu move on je lah.  i guess it'll be my last time utk jadi fan dia .. hehe OK AKU SEDIH !

ps : Doa kan lah aku dapat focus utk exam ni yang tinggal 3 subject je ! Doa kan aku berjaya alright :)

ps2 : oh yeah, aku baru tgk movie The Lucky One . boleh la 3 bintang, tapi tambah satu sbb zac efron yg berlakon. biased :P

No comments: