Friday, January 1, 2016

Happy New Year . Welcoming 2016

HAPPY NEW YEAR !

so tahun ni aku sambut new year dengan habis nya semua exams (yeah, like officially done with all exams, including cases, osce,tools) ALhamdulillah, Dr pun baik time viva hari tu, ibu2 mengandung pun beri cooperation yang baik. i hope exam hari tu diberi natijah yang cemerlang Amin ya Rabb

dah masuk tahun baru ni,selain acah2 main bunga api (aku lah tu, tengok fireworks dalam lappy je) semua orang mesti ada azam mungkin sampai beratus listed azam utk di tunai kan dalam 2016 ni kan. aku? hmm aku xde apa2 sangat pun, cuma aku harap aku dapat uruskan dan balance kan hidup aku dgn sebaik mungkin, slow and steady.. i dont want to rush into things, always take my best time to prepare for whatever pros or cons in life decision that ive made. amboi. but yup, may Allah ease and guide us !

tak sabar nak settle semua urusan di mesir ni, then back for good iA. bila tanya2 batchmates, apa plan diorg balik ni. kebanyakan nya buat attachment, kerja2 sambilan, belajar masak, bagi tusyen, jadi cikgu sambilan, x ketinggalan juga kahwin. aku ? hmm ada lah juga benda2 yang aku dah plan nk buat, tapi sbb tak terbuat lagi and x sure sama ada jalan ke tak, so tak dapat nk share dkt blog ni dulu. bak kata pakar2 psychology,we should keep these 3 things secret :

1. your income
2.your love life
3. your next move

sebenar blog aku ni mmg sampah sangat sbb memang sembang2 kosong je, tapi aku harap sgt aku dapat hidup kan blog ni dengan benda2 ilmiah, tapi ilmu sikit sangat. hmm

ps/ a quick throwback tahun lepas, aku ada buat satu benda yang aku regret, sbb aku buat silap/lalai double times on the same thing dalam tahun yang sama ! feeling stupid. O Allah, forgive me :'(

'Do not carry anxiety for the future because it is in the hands of Allah'


No comments: