Tuesday, February 9, 2016

Emma

2-3minggu ni memang kelam kabut dan busy, sampai la aku grad 16 hb feb ni. Schedule penuh.
Busy:
Mengemas (macam never ending !)
Beli ole2
Settle rumah sewa, internet, bil api air
Sijil2 , document
Catch up dgn kawan2, classmates, juniors, Dr, significant other.. etc
Settle kan hutang2 (budi,duit,perasaan) lol
Visits
Etc etc etc...

Penat tu penat, tapi excited, hmm sedih pun ada juga.

Mlm2 ni dgr2 lagu slow. Tibe2 terpandang pulak patung elephant ni. Hehe, aku selalu harap org x hadiah kan aku patung2,soft toys dan sewaktu dgn nya. Sbb jenis x berapa suka. Tapi sbb orang bagi, jadi terima lah :)



Tp bila lama2, kalau aku xjumpa ( samada terperuk kat sudut mne2, tersorok, jatuh kat lantai terbiar) Aku mesti tercari2.
kalau terkoyak sikit, aku kasi suture sikit2.
kalau berhabuk sikit, aku dah risau (sbb rasa mcm meng-abaikan plak) macam mana nak mandi kan kau ??

And yup, aku nama kan dia Emma.

Dem

Yup again, Im that attached to this huggable creature (and the person who bravely 'forced' Emma to be part of my life)

So,

Sekarang ni, nak balik for good, aku terfikir, macam mana aku nak bawa balik? Sbb dia debab. Susah nak masuk beg.
Aku selalu je tgk kwn2 perempuan lain, angkut masuk plane bersahaja. Hmm. Beg aku penuh pula. Tapi,
'Dont worry, aku bawak hang balik naa emma. Aku sayang kat hang' ceh

:)

No comments: