Tuesday, May 25, 2010

Jakun Sekejap

tiada event penting pun hari ini..
hanya study study study saja.
hmm..hari ini aku pergi ke gamaah.ye lah..nak study kat rumah ta boleh.asal nak baca je nak tido.( ha aku pun satu,pergi study atas katil dalam selimut buat apa??)

mandi,casual dress,off to gamaah..

jadi dalam pukul 9 pagi,aku ke gamaah.seorang pula tu ( takut gak nak pergi seorang tapi,aku praktikkan apa yang aku da tulis dalam post aku 'Rude Egyptians'). Alhamdulillah ta de apa apa. ;)

hmm..cvs and Blood mmg terbaik.better dari belajar Histology.tengah2 aku mengafal (betul ke aku eja?ke menghafal? haish.ta kisah lah.malas nak tanya orang),tiba2 housemate aku call..ajak pergy Fathalla (ni kira semacam Giant lah kalau di Malaysia but not that huge lah)

so nak di pendekkan cerita..aku terjumpa ini !!

tadaa... SUPER RING !
ta kisah lah if you guys dah jumpa ke di Mesir ni.tapi aku baru first time jumpa and am so excited. :DD


lagi satu ! CHICKEN RING !!
ahaha..terbaik terbaik.jakun.jakun.



8 comments:

Ujang said...

haha. kau tak terasa bangga kah ada perkataan melayu di situ?
"keropok perisa keju"
org egypt mesti xfaham.
hahaha.
tau makan je.

nabilah omar said...

hahaha...cheese macam2 jenis kat sini,tapi keju ta tahu...ROFL :DD

Unknown said...

dah lama dah jumpa..
tp mahal.. =(

btw, tahniah krn telah berjaya menjumpai keropok tuh..!!

tgh bayangkan betapa exited nyer korang kat fathallah time tuh.. =P

nabilah omar said...

budak : haha..thank you thank you..*bangga2.:D

ta terbayang kot excited nya.ahahaha

Unknown said...

wa, kalau aku siap tunjuk kat tiap bilik lagi. agagagaga ;p

nabilah omar said...

mahal..
ahahaha.kalau murah da borong da... :D

Anonymous said...

http://ibnuirfadzil.blogspot.com/2010/05/analisis-tentang-penganiyaan-terhadap.html

http://ibnuirfadzil.blogspot.com/2010/05/analisis-tentang-penganiyaan-terhadap_29.html

salam, cube try baca..

nabilah omar said...

salam..
oke TQ for the link..
i see..hmm..
u better read this link..

http://www.harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=26532:kementerian-diminta-selesai-masalah-pelajar-kita-di-mesir&catid=1:utama&Itemid=50

im really sorry.but could we discuss it after the exam??
if u want to lah.. :)
TQ..
salam